-->
Layout
Facebook
Szanowne Panie, Szanowni Panowie kupujący nasze produkty!
30.01.12

Mamy szczególne powody by złożyć Wam wyrazy szacunku i podziękowanie za to, że kupujecie nasze produkty w ilościach, które nas satysfakcjonują. Rozumiemy to tak, jak gdybyście głosowali za przyjętą przez nas strategią rozwoju.

W odniesionym w 2011 roku sukcesie sprzedażowym widzimy akceptację rynku dla sposobu realizacji hasła:

Firma LOTON® się zmienia

Sprzedaż naszych wyrobów w minionym 2011 roku wzrosła o ponad 24% wobec roku poprzedniego.

My się z tego niebywale cieszymy i prosimy byście nadal dostrzegali unikalną naturalność naszego Płynu do stylizacji włosów LOTON 2 i Lakieru LOTON 4. Dostrzegajcie atrakcyjność serii PROVIT, a w tym produktów z jedwabiem, kaszmirem, keratyną i ceramidami. Poszukajcie (a na pewno znajdziecie) innowacyjne podejście w naszych najnowszych opracowaniach GEL SPRAY, VOOLUME SPRAY i TERMO SPRAY do prostowania włosów (a za chwilę do stylizacji loków). Dzielcie się z internautami Waszymi opiniami z ich użytkowania.

Oto wykres ilustrujący sprzedaż w sztukach naszych dwóch zasadniczych linii produktowych LOTON® i PROVIT (ten dla młodych)
w minionych latach :

 

Największą nasza satysfakcją jest pozyskanie akceptacji ludzi zaliczanych przez analityków do młodszego segmentu rynku niż dotychczasowi klienci - to do nich adresowaliśmy w zamyśle serię PROVIT. Udało się i teraz te produkty są używane nie tylko wśród młodych ale też i dojrzalszych wiekiem klientów.

Nabraliśmy w ostatnich latach nowych kompetencji i już teraz ciągle będziemy uzupełniać ofertę o produkty, których szukacie. Wysoka jakość oparta na wieloletniej tradycji – gwarantowana.

Firma LOTON® się zmienia

Nie dotarlibyśmy do klientów końcowych, gdyby nie wysiłek wszystkich hurtowników, dystrybutorów, przedstawicieli handlowych, właścicieli sklepów,  ekspedientek i konsultantek. Wraz z uszanowaniem składamy wszystkim Wam podziękowanie za wysiłek w realizacji naszych celów sprzedażowych.  Mamy przeświadczenie, że możemy na Was liczyć w kolejnych naszych przedsięwzięciach rozwojowych.

W bieżącym roku upływa 55 lat od założenia firmy. Chcemy w działaniu pokazać, że skumulowane doświadczenie może wydawać owoce w postaci nowych i nowoczesnych kosmetyków. Zauważamy, że firmy konkurencyjne używają naszego zastrzeżonego od wielu lat znaku towarowego LOTON®  dla promocji swoich wyrobów. Propagujemy nasze zastrzeżenie przez umieszczanie przy nazwie LOTON® stosownego znaczka  i na razie zwracamy naruszycielom uwagę na niestosowność zachowań.

Firma LOTON® się zmienia

Kosmetyki sygnowane marką LOTON®  i PROVIT są dostępne w ogromnej większości sklepów i drogerii – od najmniejszych po największe – są w kioskach RUCHu, są w niedużych marketach osiedlowych ale też hipermarketach jak TESCO czy CARREFOUR, są w przepięknych sieciach niewielkich drogerii NOEL i VICA większych sieciach drogerii ASTER i JASMIN ale też u liderów naszego rynku – w sieciach NATURA i ROSSMANN. To nasza dzisiejsza pozycja.

Firma LOTON® się zmienia

Odkryjcie Państwo LOTON® na nowo
Wiesław Daroń – prezes Zarządu

« Wróć do aktualności

O nas
Łączymy nowoczesność z szacunkiem do natury. Projektujemy kosmetyki tak, aby dać szanse przyrodzie na odnawianie jej potencjału.
Produkty
Znaleźliśmy sposób, by wyjątkowe właściwości naturalnego jedwabiu i kaszmiru były zawsze w Państwa zasięgu. Jest to owoc ponad 50 lat doświadczeń.
Dystrybucja
mapNasze produkty dostępne są na terenie całego kraju. Zapoznaj się z siecią dystrybucji produktów Loton®.
CKU Certyfikat Rzetelnej Firmy CKU Nasze nagrody Dofinansowanie z Unii Europejskiej
Unia Europejska

Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image