-->
Layout
Facebook
Nowe oblicze serii Loton®
01.11.10

Polki przekonały się niejednokrotnie, że Firma LOTON® potrafi dostosować swoje produkty do zmieniających się oczekiwań. Przy każdej zmianie produktu, który ma dobra pozycję rynkową, trzeba uważać by zachować to co cenne, a zmieniać to co zwiększy satysfakcję. Tak delikatnie postępowaliśmy z naszymi sztandarowymi produktami LOTON® 2 i LOTON® 4.

Dwa lata temu opracowaliśmy pierwsze produkty serii LOTON® PROVIT adresowane do młodszych klientów niż dotąd. Ta seria dziś urosła do kilkunastu pozycji, a sprzedaż istotnie wzrasta.

To doświadczenie dało nam odwagę by istotnie zmienić wizerunek płynu do stylizacji włosów LOTON® 2 i lakieru do włosów LOTON® 4.

Już wkrótce pojawi się na półkach sklepowych seria LOTON® w nowej, jeszcze lepszej formie. Zmieni się wizualizacja produktu, także nuta zapachowa a rozpylacz będzie bardziej skuteczny.

Statystyka mówi, że nawet do 40 procent prób wprowadzenia nowych produktów na rynek, kończy się niepowodzeniem. Powodów jest wiele: pomysł może być dobry, ale rynek może być niedostatecznie duży albo produkt jest niedopracowany w szczegółach. Bywa jednak również, że pomysł nie jest dobry, ale forsowany przez innych wbrew wynikom badań. Wszystko wskazuje, że w przyszłości wprowadzanie nowych produktów może być jeszcze trudniejsze. Jedną z funkcji badań marketingowych jest minimalizowanie ryzyka.

W procesie konsultacji przedwdrożeniowych uczestniczy wiele grup osób takich jak fryzjerzy, nasi partnerzy biznesowi, sprzedawcy drogerii, młodzież szkolna... Dobór konsultantów powinien pokrywać się z założonym profilem grupy docelowej dla projektowanego kosmetyku.

« Wróć do aktualności

O nas
Łączymy nowoczesność z szacunkiem do natury. Projektujemy kosmetyki tak, aby dać szanse przyrodzie na odnawianie jej potencjału.
Produkty
Znaleźliśmy sposób, by wyjątkowe właściwości naturalnego jedwabiu i kaszmiru były zawsze w Państwa zasięgu. Jest to owoc ponad 50 lat doświadczeń.
Dystrybucja
mapNasze produkty dostępne są na terenie całego kraju. Zapoznaj się z siecią dystrybucji produktów Loton®.
CKU Certyfikat Rzetelnej Firmy CKU Nasze nagrody Dofinansowanie z Unii Europejskiej
Unia Europejska

Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image Preloaded image