Moskwianki lubią lotony

Moskwianki lubią lotony
21.11.12

Dla LOTONU eksport w 2012 roku będzie szczególnie ważny wobec znamion kryzysu jaki wieszczą i pewnie wywieszczą politycy. Już dawno wymyślono, że najlepszą formą obrony jest atak. Taką strategia realizowaliśmy w 2008 roku gdy upadek banku LEHMAN BROTHERS zwiastował początek kryzysu światowego. Wtedy weszliśmy skutecznie na polski rynek z serią provit adresowaną do młodego segmentu rynku. Dziś ta seria zawiera już 25 pozycji asortymentowych i ciągle rośnie. Liderem serii provit jest dwufazowy PROVIT JEDWAB W PŁYNIE. Pierwsze informacje z rynku rosyjskiego zaświadczają, że tam jest podobnie.

Największą dla nas zagadką jest, czy produkty mające w naszym kraju 40 letnią tradycję - oparte na naturalnych proteinach – Płyn do stylizacji włosów LOTON®2 i Lakier do włosów LOTON®4 będą miały podobnie duże „wzięcie” jak w Polsce.

« Wróć do aktualności